Pagina's

dinsdag 12 april 2011

Time flies

Dit keer toch weer een mannenkaart. Eigenlijk is rood/groen een kleurencombinatie die ik niet zo snel zou maken (behalve misschien met kerst), maar soms moet je eens wat anders proberen! De stempels van de vleugels had ik al een tijdje liggen, maar nog nooit gebruikt. Ik wist niet wat er mee te doen, tot ik een stoer (kleding)label zag waar ook vleugels in verwerkt waren. Maar ik sta nog open voor andere goede ideeën!
De digistamp is zelfgemaakt, omdat ik geen mooie passende kant-en-klaar stempel had liggen.


Deze kaart doet mee aan de menscardsworld challenge


9 opmerkingen:

  1. hallo, een prachtige kaart.
    De andere kaarten vind ik ook super, ik ben dan ook wel meteen volger geworden.
    Je bent natuurlijk ook welkom op mijn blog

    Groetjes

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje, erg leuk! Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk stoere mannen kaart! Bedankt voor het meedoen aan Menscardsworld!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Menscardworld met deze stoere mooie mannenkaart. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge. Bedankt voor het mee doen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk gedaan!Bedankt voor de deelname aan menscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge van menscardworld.
    Bedankt voor je deelname.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je meedoet aan Menscardworld met deze stoere mannenkaart. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen