Pagina's

woensdag 6 april 2011

Een eerste bericht...

Wat een heerlijk tijdverdrijf om al die mooie blogs van anderen te lezen. 'k Haal er heel wat inspiratie vandaan voor het maken van mijn 'frutselcreaties'!
Het is eigenlijk nooit in me opgekomen om zelf een blog te starten, teveel gedoe en te tijdrovend. Bovendien; wie zit er op een blog van mij te wachten?! Zojuist heb ik echter toch de stap gezet en ga ook ik gezellig mee doen. De reden? Meedoen aan challenges! Een van mijn hobby's is nml. kaarten maken en scrappen, maar dat doe ik het liefst met een opdracht. Zomaar uit het niets iets maken vind ik gewoon lastig. En omdat ik niet iedere week een jarig familielid of vriendin heb lijkt het me leuk om mee te doen aan een challenge.

Liefs,

Corrianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten